lunes, 17 de julio de 2017

AVI, TINC DOS OCELLS.

Resultado de imagen de DOS PERIQUITOS EN UNA JAULA
Eixa nit, el nen dormirà a casa els seus avis. 

- Iaio, saps què? Mon pare m'ha comprat dos ocells. Ara són meus.
- Dos ocells. I on els tens?
- Sí. Són dos periquitos, un blau i un groc. Els tinc dins d'una gàbia que ha comprat la mare. I saps, iaio.... Estan molt contents...
- Segur? Com ho saps que estan tant contents? 
- Sí... Estan contents perquè canten...

L'avi, després d'acomodar el nét al seu llit, l'acarona i li diu:

- Demà anirem al camp i el iaio et mostrarà uns ocellets que viuen a un arbre, en un niu...
- En un niu... Què és un niu, iaio?
- És una cabanya de palla que ha construït la mare dels ocellets amb el seu bec.
- I no fa por que se'n vagen, iaio?
- No sé n'aniran perquè encara són petits i no poden volar... De totes maneres, no et preocupes perquè allí estan molt a gust ja que la mare els porta menjar i els protegeix fins que es fagen majors.
- Ai iaio, tinc moltes ganes de veure'ls... No podem anar ara, iaio?
- Demà, demà..... Dorm i demà veuràs com de contents estan.... A més, en breu mampendran el vol... Aleshores seran lliures i feliços...

El nen, ja dorm...




2 comentarios:

Mario dijo...

Grande sergi!!!!!!
Fieraaaa (No em fas mal)!
El tito mario

SERGI PASCUAL TUR dijo...

Gràcies Mario. Has de treballar una mica més, campió. Amunt.

IMPORTÀNCIA DEL DIÀLEG

La Filosofia mai ens ofereix solucions immediates ni irrevocables. Potser per aquest motiu, molts prefereixen altres camins que siguen m...