martes, 16 de febrero de 2010

NOTICIAS INTERESANTES

1 comentario:

Marta dijo...

hola Sergi! Sóc Marta, ens veiérem anit en la conferència de l'accelerador hadrònic en l'alteneo, te'n recordes? Casualitats d'internet que facebook em "recomana" agregar amigos, i casualitat novament que apareix Sergi Pascual; allà que em pica la curiositat i entre a vore qui és i voilà! tens un blog que fa ganes de dedicar-li una bona sentada davant del pc. I com a última casualitat, jo també vaig nàixer un 27 de març de l'any 77.
Una abraçada.
Pd.- t'he deixat el comentari dins d'esta entrada del teu bloc, per què m'ha paregut una "noticia interesante"...

IMPORTÀNCIA DEL DIÀLEG

La Filosofia mai ens ofereix solucions immediates ni irrevocables. Potser per aquest motiu, molts prefereixen altres camins que siguen m...